خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

چهارشنبه سوری

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

اول اینکه چهارشنبه سوریتون مبارک 

دوم اینکه خوش گذشت؟ چیکارا کردین؟

 

سوم اینکه آقاااااا منو پارسا هم رفتیم آتیش بازی و با خودمون آبشار و کهکشان هفت شوت برده بودیم ...

ولی وقتی هفت شوت رو روشن کردیم ، فقط یک شوتش کار کرد و بقیه اش انگار نه انگار sad یعنی کلاهبرداری کرده بودن؟

 

تازه دو تا آبشار گرفته بودم که ، فقط یکیش روشن شد و اونیکی یه شعله کوچولو داشت و خاموش شد crying

 

من و پارسا هی به هم نگاه میکردیم و هی به وسایلی که بهمون انداخته بودن و یهو زدیم زیر خنده laugh

 

به طور کلی شب خوبی بود و چهارشنبه رو به در کردیم ، انشالله که غم و درد به در شده باشه و شادی و حال خوب بیاد توی زندگی هامونheart

نظرات  (۱)

ممنون عزیز دل چهارشنبه سوری شما هم بارک.

ای بابا! چرا انقدر وسایلتون بی بخار بود. البته همین که خوش گذشته مهمه.

ما هیچ وقت چهارشنبه سوری بیرون نمیریم مامانم هر سال یه چیز کوچولو موچولو می خره و با خوراکی داخل پارچه می پیچه و به ما میگه برین از پشت در بکشین. خیلی کیف داره تازه پولمونم هدر نمیره چون نمیدیم به ترقه. گفتم اگه شما هم خواستین امتحان کنید

پ.ن: هیچم روستایی نیستیم کاملا شهرنشینیم ولی خب این روسوماتو دوست داریم

پاسخ:
چقدر خوبه اینطوری ، حتما سال بعد امتحانش میکنم
آره واقعا ترقه و آتیش بازی خیلی بدرد نخور شده🙏🏼

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی