خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

چالش بدنویسی دست چپ😅

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ

😂😂😂😂😂😂 از همگی برای دیدن این دست خط معذرت میخوام . خدا کنه پارسا اینو نبینه که از مامانش نا امید میشه کلا

 

دوست داشتم متن آهنگ سیروان خسروی رو بنویسم .... این آهنگ هر جایی از زندگیم که کم آوردم ، منو به سمت جلو هل داد ...

 

ممنونم از ایشون 👈🏼 مدرسه سوکورو که منو به چالش دعوت کرد و من حتی اسمش رو هم نمیدونم 🤔😂

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۹
ستاره برزنونی

چالش

چالش دستخط

نظرات  (۷)

۱۹ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۸ زری シ‌‌‌

عکسه واسم نمیادوش 

پاسخ:
درست شد الان ؟

وای چه بامزه! بازم خوب و قابل خوندنه.😁

چه متن قشنگی رو هم انتخاب کردی!

اسم ایشون هم که لینکشو گذاشتین آقا معلمه. یا حداقل خودش دوست داره ما بهش بگیم آقا معلم.

پاسخ:
😅🙏🏼 مرسی از دلگرمی که دادی

ممنونم که ابهامم رو برطرف کردی ، اتفاقا میخوام اسم بچه ی بعدیم رو آقا معلم بزارم 😂😂😂

💕❤💕❤

😅😅😅 گفتم شاید اینو هم‌ نمی دونین😁

راستی "بزارم" غلطه چون معنی زار زدن و گریه کردن میده.

"بذارم" درسته. 

پاسخ:
😂😂😂بازم مرسی 
من اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم ؟
یه عمره دارم اشتباه مینویسم یعنی ؟
۱۹ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۵۳ زری シ‌‌‌

چقدر دست چپ تون شبیه دست راست منه 🗿😂

پاسخ:
😂😂😂😂 هیچی دیگه قراره دکتر بشی در آینده

دست‌‌خطت قشنگه 🤍

 

وقت گذروندن من سر کلاس‌های حوصله‌سربر 😁: نوشتن با دست مخالف

پاسخ:
😘😂

خجالتم نده😘

طبیعیه خیلیا اشتباه می کنن. اشکالی نداره شما نویسنده‌ی خفنی هستی و تجربه های جالبی داری منم هرچی بلدمو از شما یاد گرفتم♡

پاسخ:
ماچ به کله ات 😘🥰

خیلی خوبه دو دست تون شبیه همه.

من اسم واقعی ام سعید هست. D: 

بین سیروان و زانیار انتخاب من زانیار هست. سبک زندگی خوبی هم داره تو اینستاگرام 😁

پاسخ:
مرسی که اسمت رو بهم گفتی 🎈 از آشنایی باهات خوشحالم

این آهنگ رو با هم خوندن و کلا متن آهنگ مد نطرم بود تا خود خواننده 😂

تو دیگه چرا ؟ سبک زندگی آدم ها توی مجازی کاملا با واقعیتشون فرق داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی