خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

داره عید میشه ( بغض )

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ

وای که این عید از اون عیداست .

 

ولی من سعی میکنم قوی باشم .

 

انشالله که جمله ی : سالی که نکوست از بهارش پیداست ، غلط باشه .

 

از مسمومیت بچه ها توی مدارس هیچی نمیگم و دهنمو درباره اتفاقات بدی که توی کشورم افتاده میبندم . فقط و فقط اتفاقاتی که گریبان گیر خودم شده رو بهتون میگم .

 

توی فاصله ی کمتر از سه روز ، دو نفر از اقوام فوت شدن .

یک نفر تصادف کرده و توی بیمارستانه .

یک زن و مرد به همراه بچه ی پنج سالشون بخاطر شرایط مالی دست به خودکشی با گاز زدن که متاسفانه فقط بچه زنده مونده .

مچ پای من سر تمرین پیچ خورده و اجرایی که 6 ماه تمام براش تمرین کرده بودم روی هواست .

 

حقوقم رو دو ماهه ندادن و نمیدونم الان من باید برای کدوم دردم غمگین باشم . 

حالا بقیه چیزها برو نگم برات .

 

ولی سعی میکنم قوی باشم و ادامه بدم .

نظرات  (۳)

وای چقدر دردناک بود اون خانواده ای که خودکشی کردن😭

خااااک بر سر این دولت بی کفایت

یعنی خاااااک

 

مواظب خودت باش عزیزم

پات هم ایشالا خوب می شه

تو می تونی💪

پاسخ:
آره هنوز توی شک هستم ، باورت نمیشه چقدر خانواده معمولی و شادی بودن ، آخرین بار که دیدمشون کلی حرفهای قشنگ درباره آینده زدن 

حالا دارم فکر مبکنم یر بچه بیچاره چی میاد؟
۲۱ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۲۴ سررا هستم:D

عمق فاجعه که میگن اینجاست، دولت بی کفایت:/

پاسخ:
😌 متاسفانه همیشه فشار این بی کفایتی ها روی شونه قشر متوسط و ضعیف جامعه است
۲۴ اسفند ۰۱ ، ۰۷:۲۵ عبداله رضوی

تسلیت میگم

پاسخ:
ممنونم از همدردیتون😥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی