خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

فقط یک کلمه

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۱۲ ب.ظ

فقط یک کلمه ، فقط یک جمله ، باعث شد چنان انرژی بگیرم که یادم بره چقدر گیر و گرفتاری دارم .

البته شاید ،  چون این حرفو از دهن کسی که خیلی برام مهمه شنیدم ، اینقدر به دلم نشسته ، شاید هم اون یک فرشته است که خدا داده بمن ...

 

دیشب در حال تماشای تلویزیون توی فکر بودم که محمد پارسای من ، یهو بغلم کرد و با لحن مخصوص به خودش پرسید :

مامانی ... چیشده ؟ توی فکری ؟

من مثل همیشه بغلش کردم و بوسیدمش و بهش لبخند زدم ... فقط گفتم دارم به آینده خودمون فکر میکنم .

 

اونم بالغ تر از هر مردی که میشناسم برگشت و بهم گفت :

 

بهش فکر نکن ، آینده رو با هم ، خیلی قشنگ میسازیم . مامان پسری .... بعد هم یک لبخند گنده زد ...

 

منو میگی ..... کلی حال دلم خوب شد ... خیلی خوبه که بین اینهمه نداشتن ها ، یک دونه پسر مهربون و باشعور دارم

نظرات  (۴)

خیلی دلچسبه ثمره و میوه آدم این جوری بشه

پاسخ:
واقعا همینطوره ، توی اون لحظه با خودت میگی واقعا ارزشش رو داشت

آخی عزیزم😍خدا برات حفظش کنه😍

پاسخ:
🙏🏼🥰 ممنونم مهربونم ، خدا تو رو هم برای پدر و مادرت حفظ کنه
۲۱ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۰۲ ❤️‍ فهیمه ❤️

ای جان منم ذوق کردم

پاسخ:
😍🥰 مادر شدن در کنار سختیهاش ، بازم بهترین اتفاق زندگیم بود
۲۲ اسفند ۰۱ ، ۱۵:۳۴ 🦋 پروانه .🦋

پسر، حامی مادره.

خدا حفظش کنه، اونو برا شما و شما رو برای او نگه داره.

بچه های این دوره زمونه یه پا مردن واسه خودشون *_*

پاسخ:
🙏🏼🥰 ممنونم از دعای خوبت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی