خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

داره عید میشه ( خرید و بی پولی )

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ

همیشه رسم بر این بوده که عید ، لباس نو تنمون باشه و تا جایی که میشه مسافرت بریم و ...

ولی دیشب که رفتیم با پارسا ( پسرم ) یه چرخی توی بازار بزنیم و خرید کنیم ، قیمت ها سر به فلک کشیده....

یعنی اونقدر گرون بود که پسر 11 ساله بهم گفت مامان ، لباس نو لازم ندارم ، همینها خوبه ...

 

حس شرمندگی بهم دست داد ... ده ساعت در هر روز دارم کار میکنم و آخرش نمیتونم لباس نو بخرم ؟ نه فقط بخاطر عید و لباس نو داشتن ، نه ... آخه لباساش کوچیک شدن دیگه ، هر چی نباشه توی سن رشده

 

دغدغه های یک آدم که مسئول یک زندگیه ، یکی و دوتا نیست . با این وضعیت گرونی حتی کوچکترین نیاز ها رو هم به راحتی نمیشه برآورده کرد ...

 

نمیدونم چیکار کنم ... راه حلی دارید ؟ یا مثلا مغازه ای که قیمت مناسب بده ( البته توی تهران باشه دیگه )

نظرات  (۵)

اتفاقا منم می خواستم از خانم هایی که تهرانن بپرسم کجا مانتوفروشی خوب و متنوع داره؟ 

پاسخ:
هفت تیر ، هفت حوض ، بیست متری افسریه

اینجاها کلی مانتو فروشی داره 

حالا اومدی تهران بگو بهم اگر شد با هم بریم بگردیم

مرسی از معرفی

باشه حتما😍

پاسخ:
😘
۱۷ اسفند ۰۱ ، ۱۸:۵۰ ❤️‍ فهیمه ❤️

اوخی :"((

اره اوضاع اقتصادی خرابه خیلیی

 

خب ارایشگری و خیاطی خوبه ی رنگ مو سیصدو خورده ای هست

حالا من نمیدونم عزیزم

پاسخ:
😭 هعییییی
خدا بخیر کنه

دیجی کالا 

پاسخ:
🙏🏼 بازم ممنونم

برنامه دیوار هم بعضی اجناس خوبن اونایی که مغازه دارن. ‌‌و آدرس گذاشتن میتونید حضوری برید   

پاسخ:
ممنونم🌹 ، حتما یه سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی