خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

عید داریم تا عید

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۱۱ ب.ظ

یهو یاد گذشته افتادم 

اون سالهایی که هر عید برام از زهر هم بدتر بود

دقیقا بخوام بگم از عید سال 87 تا عید سال 96 که 9 سال پیاپی میشه

 

هر سال بیشتر از قبل توی افسردگی خودم دست و پا میزدم و هر عید اینو بهم یادآوری میکرد که یک سال دیگه هم توی این منجلاب بودم

 

ولی از وقتی که تونستم به این درک برسم که فقط خودم میتونم خودم رو نجات بدم و کسی به کمکم نمیاد ، عید هام شکل دیگه ای شد 

از عید سال 97 تا به امروز هر سال که میگذره من قوی تر شدم و به اهدافم نزدیکتر 

 

بدون شک فقط خدا تونست سرنوشت منو خوب رقم بزنه و بهم لطف نشون داد و حالا من و پسرم بیصبرانه منتظر سال جدید و اتفاقات خوب و تازه ایم

 

عید تو چه شکلیه؟

نظرات  (۶)

خداروشکر.

پاسخ:
❤😍

عید من که نصفش همش شیفته😄

از فردا شیفت های سمی و زیادم شروع می شه تا ۵ فروردین بکوب شیفت☹

پاسخ:
ای جانم خدا بهت قوت بده

امیدوارم عیدا همیشه همینقدر براتون قشنگ بگذره

پاسخ:
ممنونم ازت بهترینم🥰
۱۹ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۰۶ 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..

پر از منجلاب و دست و پا زدن و بقیه رو رازی کردن....

پاسخ:
ای جانم ، بنظرم راضی نگه داشتن همه غیر ممکنه

میشه ازت خواهش کنم فقط و فقط روی چیزی که خودت دوست داری تمرکز کنی ؟

من توی این شرایط بودم که میگم .... بیشتر از 15 سال از عمرم اینطوری گذشت خیلی خیلی پشیمونم 
الان تازه فهمیدم خودم مهمم و بقیه زود به من جدید عادت کردن
۱۹ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۴۵ 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..

۶ سال تلاش کردم .... انگار تف سر بالا بود......تنها راه خلاص شدنم این کنکور لعنتی بود ... که گند زد به زندگیم 

پاسخ:
😑 دعوات کنم ؟؟

اصلا اشکالی نداره ... گاهی آدمها فکر میکنن باید توی یک چیزی پیشرفت میکردن در صورتی که اصلا برای اونکار ساخته نشده ان ...

کنکور ؟!!!!!

واقعا بنظرت این هدف درستی برای تو به عنوان یک دختر قوی و باهوشه ؟

شاید تو هنوز توانایی و استعداد خودت رو پیدا نکردی فقط
۱۹ فروردين ۰۲ ، ۱۶:۱۵ 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..

نم دونم .....۲۰ سال بی هدف؟

پاسخ:
چرا بی هدف ؟
۲۰ سال پر از خاطرات تلخ و شیرین
پر از درس زندگی 
پر از موفقیت و شکست
مگر همین ۲۰ سال شخصیت و نگرش تو رو شکل نداده ؟
پس بگو ۲۰ سال ارزشمند ، الان جوری ادامه بده که ۲۰ سال دیگه به خودت بگی باریکلا ....
دیدی چطور همه چیزو روبراه کردی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی