خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

دلتنگی میاد سراغت ؟

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۳۵ ب.ظ

دلتنگی ...

کلمه اش یجوریه ...

انگار وقتی داری به زبون میاریش هم دلت میگیره😌

من معمولا زیاد دلتنگ میشم ، خب راستش من خیلی آدم احساساتی هستم و شاید همین موضوع هم باعث میشه دیگران برام مهم باشن و دلتنگشون بشم .

قسمت جالبش اینجاست که فقط دلتنگ آدمهایی میشم که به هر نحوی از زندگیم برای همیشه بیرون رفتن😂

اگر یکی ازم دور باشه یا مثلا چند وقت نبینمش دلتنگ نمیشم ولی اگر بدونم قرار نیست دیگه هیچوقت ببینمش ، دلتنگیم شروع میشه ، از همون دقیقه های اول

 

 شکل دلتنگی من اینجوریه که اول بی حوصله میشم ، بعد غمگین میشم ، بعد یه بغضی میشینه توی گلوم ، بعد گریه میکنم و بعد یه آهنگ میزترم میرقصم 💃🏼 یا میرم بیرون اونقدر راه میرم که حالم بهتر بشه ، معمولا یک تا دو هفته طول میکشه ولی بعد از اون حتی یکبار هم بهشون فکر نمیکنم و دیگه فراموش میکنم و دلتنگی سراغم نمیاد .

 

شکل دلتنگی تو چطوریه ؟🤔

 

نظرات  (۵)

چه باحال

خوبه که روش خودتو بلدی و می دونی

پاسخ:
فداتم ، تو هنوز روش خودت رو پیدا نکردی؟

خیلی خوبه که میتونی با دلتنگی مبارزه کنی و از پا درش بیاری. 

ولی میدونی موقع خداحافظی با کسی که برات عزیزه اینو باید یادت باشه که خداحافظی یه روی سکته ست و  اون یکی طرفش یه ملاقات جدید و خیلی خوبه که میتونه خیلی بیشتر خوشحالت کنه

پاسخ:
درسته ولی به شراط اینکه ملاقاتی در کار باشه
۲۸ اسفند ۰۱ ، ۰۷:۲۵ عبداله رضوی

زندگی به من یاد داده دوست داشته باشم، اما دلتنگ نشم

بهم یاد داده دوست داشته باشم، اما بی دلیل خودمو وقف نکنم

یا داده برای کسی بمیرم که برام تب کنه

و یاد داده که آدمها عوض نمیشن و آزموده را آزمودن خطاست...

پاسخ:
بنظرم چیزهای خوبی از زندگی یاد گرفتی⚖

من خب وقتی دلتنگ می شم گریه می کنم البته تو خفا  یعنی نه جلو خانواده.

بستگی داره آدم دلتنگ کی بشه اگه بهم بدی کرده باشه ولی بازم دلتنگش بشم یاد بدی هاش می یوفتم و سعی می کنم کمتر دلتنگی کنم و فراموشش کنم و از یاد ببرمش.

یا مثلا مشاوره می رم اگه نتونستم یا برام سخت بود که فراموشش کنم و دلتنگش می شدم.

پاسخ:
الهی دورت بگردم ، انشالله که هیچوقت اشک نریزی

مشاوره خوبه؟ چند وقته دو دلم برم یا نه

خدا نکنه عزیزم😘مرسی🙏

آره خیییلی خوبه

حتما حتما برو هر جایی که به مشکل یا بن بست رسیدی

پاسخ:
ممنونم ازت 
آره حتما همین کار رو میکنم.🙏🏼😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی