خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

خودتو باور کن ...

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۳۷ ب.ظ

جمله ی خودتو باور کن ، شاید خیلی کلیشه ای بنظر بیاد  . خب احتمالا همین طور هم هست .wink

 

ولی این جمله برای آدم های متفاوت ، معانی گوناگونی میتونه داشته باشه . اون هم به این دلیله که ، هر کسی واژه ی " باور " رو برای خودش متفاوت معنی میکنه .

 

مثلا برای من به شخصه ، باور داشتن خودم یعنی به تصمیماتم شک نکنم و توانایی های خودم رو دست کم نگیرم .heart

 

پس من خودمو باور دارم و میدونم بهترین نوع از خودم رو به اطرافیانم نشون میدم و هر کاری که آرزوش رو دارم میتونم انجام بدم .

 

راستش از وقتی که به این خود باوری رسیدم ، روز به روز داره اهدافم بمن نزدیک تر میشن .

نظرات  (۲)

ایول.کارت درسته.

پاسخ:
💃🏼😉ممنونم ازت مهربانم

مرسی که روحیه میدی دستت درد نکنه

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم ، امیدوارم بهترین اتفاقات برات رقم بخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی