خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

ببخشید ... 😥

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ

یه مدته که نیستم و نتونستم داستان زندگی گذشته ام رو براتون بگم ...

...

...

میدونی چرا ؟؟؟!!

 

چون شدیدا درگیر داستان امروز زندگیم هستم .... 😞

 

دارم دست و پا میزنم که قوی بمونم ... قوی تر از روزهای قبل و سرنوشت هم هر روز با یک مشکل جدید سوپرایزم میکنه ....

 

سالن رقصی که پلمپ شده ... خونه ای که باید جا به جا شه و هیچ صاحب خونه ای به یک زن مطلقه و پسر 11 ساله اش خونه نمیده ... خواهر 10 ساله ای که گوشه ی بیمارستانه و روزبروز اوضاعش وخیم تر میشه ... مادری که نگرانه و تنها سنگ صبورش منم ... پسرم که توی چنین شرایطی مجبور شد امتحانات ترمش رو بده ... 

آسیب دیدگی دستم و فروپاشیده شدن روح و روانم ...

....

...

...

 

خیلی دوست داشتم مثل همیشه یک لبخند بزنم و به دروغ بگم ، حالم خوبه و همه چیز روبراهه ....

 

ولی حتی اینکار هم از من ساخته نیست ....

 

من داغونم ...

 تنهام ...

 

مشکلات اجتماعی  ،مشکلات مالی ، مشکلات روحی و روانی داره از پا درم میاره ....

 

با خودم فکر میکنم همه ی زن های 32 ساله مثل من هستن ؟!! 

 

همینقدر تنها ؟! همینقدر خسته ؟! 

 

چرا هر چقدر زور میزنم زندگیم رو سرو سامون بدم ، باز یه جای دیگه اش لنگ میزنه ؟

 

 

دوست دارم سر به کوه و بیابون بزارم و تا جایی که حنجره م پاره شه ، داد بزنم ... هیچی نگم .... فقط داد بزنم و گریه کنم .......

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۱۶
ستاره برزنونی

نظرات  (۸)

عزیزم😢

خدا کمکت کنه😘

تو از پسش بر می یای💪

پاسخ:
مهربان جانم ، خوشحالم که کنارمی

بله حتما خدا کمک میکنه و ما میتونیم 💪🎈
۱۶ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۰۲ علی دهقانی

روزای خوب میاد

پاسخ:
همچنان منتظر میمونم و براش تلاش میکنم پس

ممنونم از حس خوبی که دادی

سلام ستاره خانم

ما کنارتونیم اینجا 

اینقد اینجا می مونم و صفحه های دیروز و امروز زندگیتون رو می خونیم تا به روز های شاد فردا برسه 

براتون زیارت عاشورا نذر می کنم خونه و کارتون وضعیتش درست شه 

خدا خودش حال همه ی بیمار ها و خانواده هاشون رو خوب کنه 

نگران هیچی نباشید

از این سخت ترش درست شده

پاسخ:
سلام  ،فدای دل مهربونت 
همین بودنتون کنارم بهم قوت قلب میده 

خدا رو هزار بار شکر 
۱۷ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۴۵ راسینآل نوشت

عزیزم کاملا درکت میکنم با این که خودم سی و یک سالمه و دغدغه هام کاملا متفاوته
اما روحیه جنگجوت رو ستایش میکنم ، تو مادر دختر و خواهر بسیار عالـی هستی و داری برای خانوادت تمام زورت رو میزنی تا همین الان هم عالی عمل کردی
ایشالا که بهترین ها برات پیش میاد بالاخره زمان همیشه همه چیز رو درست کرده صبر داشته باش عزیزم 3>

پاسخ:
ممنونم عزیزدلم ...
دو سال از من کوچکتری و آرزو میکنم وقتی همسن من شدی ، بهترین اتفاقات برات افتاده باشه و بهترین ها نصیبت بشه
۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۴۴ پیکی شب پره

من خیلی می خواستم یه متن روحیه بخش بنویسم... ولی این وبلاگ رو که خوندم حقیقتا مغزم سوت کشید با مرور متن ها؛ حتی نمی تونم تصور کنم واقعی بودنشون چطور می تونه باشه! حتی نمی دونم چه خبره ولی احساس میکنم نیازه بگم امیدوارم اوضاع رو به راه بشه برای آدم های خوب...

پاسخ:
ممنونم برای درک بالا و زمانی که برای همراهی من گذاشتی

همین یک خط که نوشتی بمن انرژی داد برای ادامه ، چون میبینم کسی هست که به احساسم اهمیت بده

خواننده ی همیشگی مطالب وبلاگم🙃❤

امیدوارم این چالش بزرگ زندگیت رو با موفقیت پشت سر بذاری

هر وقت کم میاری بگو خدا بزرگه

مطمئنم مثل یه قهرمان از پسش برمیای❤❤❤

پاسخ:
خدا بزرگه ❤
دقیقا همینه چون در حال حاضر همه چیز روبراه شده خدا رو شکر
۲۷ خرداد ۰۲ ، ۲۱:۲۷ یاسمن گلی :)

قوی بمون و برای زندگی بجنگ 

برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم 

پاسخ:
ممنونم برای انرژی مثبت و حس خوبی که بهم میدی ، رفیق

۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۱ آقای سه نقطه

به خدا توکل کنید

پاسخ:
همیشه فقط خدا رو کنارم دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی