خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

داره عید میشه ( خونه تکونی )

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۲۹ ب.ظ

داره عید میشه و خونه ی ما هم ،مثل بقیه خونه ها نیاز داره تکونده بشه .

حالا منو ببین . بعد از 8 ساعت کار و دو ساعت تمرین زومبا ، تازه باید دستمال دست بگیرم و بیفتم به جون پنجره ها و دیوارها ...

 

همش هم همین نیست ، تا فی خالدون بخش های مختلف خونه باید تمیز شه .. والا بخدا اگر دست خودم بود اصلا اینکارا رو نمیکردم .

همون مرتب و تمیز باشه کافیه دیگه .... ماماااااااااان ولم کن

 

شما هم خونه تکونی میکنید؟

آقایون هم کمک میکنن بنظزتون ؟

نظرات  (۵)

آره مادر من که کم کم از چند وقت پیش شروع کرد انجام داد

پدرمم خداروشکر همیییشه کمک می کنه

پاسخ:
خدا پدر و مادرت رو برات سلامت نگهداره😍🥰
۱۴ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۴۸ ❤️‍ فهیمه ❤️

عاشق خونه تکونیم ولی خستههه خخخخ

پاسخ:
😅 پس قربون دستت بیا یک کمک هم به ما بده
۱۵ اسفند ۰۱ ، ۲۱:۲۹ ❤️‍ فهیمه ❤️

چشمم*-*

پاسخ:
خوشگل منی تو

من خدایی هر وقت خونه رو تمیز میکنم یه دست خونه تکونی میکنم و الان موندم که باید چه کار اضافی انجام بدم؟ خخخ

 

پاسخ:
ای ول بابا 😅

کدبانویی پس حسابی
۱۷ اسفند ۰۱ ، ۱۸:۴۸ ❤️‍ فهیمه ❤️

قوربانت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی