خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش

فراز و نشیب های زندگی یک زن ، همه چیز اینجا واقعیه 😉 من یک مادر ، یک طراح گرافیک و یک مربی رقص هستم

خودتو دوست داشته باش
آخرین نظرات
  • ۴ شهریور ۰۲، ۱۲:۵۱ - 💕 دختر خوب 💕
    دمت گرم

خونه به دوش

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ

به نظرم همه ی مستاجر ها خونه به دوش محسوب میشن .broken heart

کلا هر سال دنبال خونه گشتن و همش استرس اضافه کردن پول پیش رو داشتن به تنهایی بد هست .

حالا فکرش رو بکن ، یک مادر تنها باشی و مستاجر crying.

اولا به زنهای تنها خیلی بد خونه اجاره میدن frown

دوما بیشتر وقتها هم تا میشنون طلاق گرفتی ، بهت در مقابل خونه پیشنهاد رابطه میدنangry

سوما حس میکنن حالا که من برام خونه پیدا کردن سخته و هر جایی بهم خونه نمیدن ، پس بخودشون اجازه میدن اجاره خونه رو بیشتر کننsurprise

اونقدر این پروسه ی پیدا کردن خونه و دهن به دهن شدن با بعضی آدم بیشور ، برام سنگینه که از الان غصه دارم . غصه ی خرداد ماه و پیدا کردن یک سقف امن برای خودم و پسرم .

گاهی اونقدر بار مسئولیتم سنگینه که حس میکنم ، هر لحظه ممکنه کمرم بشکنه

نظرات  (۳)

۱۳ اسفند ۰۱ ، ۱۳:۰۷ ❤️‍ فهیمه ❤️

الهی... 

اولی... اوخی

دومی ـ. دیگه حالم از مرد ها بهم خورد

 

انشالله مشکل حل میشه ❤❤🌸🌸

پاسخ:
دورت بگردم ، همه ی مردا مثل هم نیستن ، ذهنت رو خراب نکن

ولی بعضی هاشون واقعا از حیوون کمترن

خاک بر سر جنس خرابشون کنن

جونت و تنت سلامت

 

پاسخ:
ممنونم ، هم برای جمله اولت و هم برای دعای آخرت😍😘
۱۳ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۰۲ ❤️‍ فهیمه ❤️

من تا الان خیلیارو دیدم از سگ هم کثیف تر بودن

هعیی

پاسخ:
😌متاسفانه حق با توء

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی